Pagina's

dinsdag 2 augustus 2011

Bestelling Strada

Voor de bestelling van mijn strada heb ik heel wat info en tips gekregen van medeliggers. 
Welke opties neem je best? Ook heb ik heel wat op en af gemaild met velomobiel.nl waar ze geduldig en met veel plezier mijn mails uitvoerig beantwoordden.
Uiteindelijk heb ik mezelf op een dagje Dronten getrakteerd. Met de trein vertrok ik 's morgens vroeg om 5u in het station van Hasselt. Rond 11u kwam ik in Dronten aan met de bus. Na de testrit van een op maat geplaatste Strada was ik meteen verkocht. Het was trouwens een hele mooie testrit. Ik genoot nog van de gezellige werkzaamheden in het atelier en werd nog veel wijzer. Die namiddag plaatste ik meteen mijn bestelling: 
Een oranje Strada met volgende opties:

  • knipperlichtinstallatie 
  • elektrische claxon
  • dubbele koplamp
  • combipedalen 325
  • 2de spiegel
  • Brede velgen
  • grote trommelremmen
  • trekhaak
  • tiloog
  • korte cranks
  • armsteunen
  • stuurkabeltje
  • nekrol
Ik nam nog een schematische tekening van een quest mee zodat ik thuis verder kon dromen. Tijdens de werkzaamheden aan mijn strada kreeg ik een fotootjes als voorsmaakje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten